2016. február 6., szombat

Téli Magas-Tátra, dupla kettlebell kihívás, oroszok




Jégfalmászás


A Tengerszem csúcs felé vezető útról vissza kellett fordulni a rossz idő miatt


Oszterva csúcs felé


Oszterva csúcs

Kudela Zoltán és Éles György fotói
Gyönyörű a Magas-Tátra télen. Nekem jobban tetszik, mint a nyári. Szívesen maradtam volna még.

A héten kipróbáltam a double lift kettlebell challenge-t. 2008 kg-al arany kategóriában végeztem. A willks pontszámom 1712,6232 lett.
Mindenből 8 ismétlést hajtottam végre, értelemszerűen dupla súllyal:
Katonai nyomás 22,5 kg, 360 kg
Szakítás 24 kg, 384 kg
Guggolás 2x32 kg, 512 kg
Felvétel 2x32 kg, 512 kg
Húzódzkodás 15 kg, 240 kg
Dávid olimpiai súlyemelésben 57,5 kg-al új egyéni rekordot állított fel felvételben. Gratulálok.

Elképesztő hova fejlesztette a fogáserőt Adam T. Glass.

Utólag:
Tamgha fb oldalról. Nimrod .....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, március 3. hét

4 perc alatt 169 fekvőtámasz. Végig szép a technika. Ezen a keleti strongman versenyen is előkerült a girya. David Shamey 11 felvétel és lök...