2015. december 28., hétfő

Olimpiai súlyemelés, buzogány használat


Orosz fb Olimpiai súlyemelés csoport


Great steppe fb oldalról (Kazahsztán)


Új világot nyitott meg ez a olimpiai súlyemelés közben a térd pozíciója című cikk a catalystathletics oldalon.
Indian clubbell gyakorlatok. Már régebben is linkeltem tőle. Szerintem napjainkban Ő a legjobb ezen a területen. Nemrég megvettem tőle a Perzsiai jóga című könyvét. Sajnálom már az árát. 2-3 dolgon kívül nekem nem érte meg. Ettől függetlenül rengeteget lehet tőle tanulni a buzogányhasználat területén.
Mojo Moves- Persian meel
Érdélyi pásztorokról riportfilm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...