2014. november 25., kedd

VB


Bréma


Bréma


Egy hamburgi reklám


Bréma egyik étterme az óvárosban


Bréma, óváros


Bréma, valamelyik épület belső udvara


Bréma, kicsit magasan kezdődik az a lépcső


Hamburg, Wandsbel Sporthalle. A vb helyszíne


VB, szakítás (középen)

Az elmúlt napokban a vb-n vettem részt. Bár ez volt a gs történelem eddigi legnépesebb vb-je az én kategóriámban mégis csak egyedül voltam. Mivel nehéz időszak van mögöttem úgy gondolom megérdemeltem ezt a szerencsét.

A lökésnél tartó pozícióban elkezdett szúrni a derekam. Semmi értelmét nem láttam küzdeni.

A szakításnál azonban nincs mentség. Messze elmaradtam magamtól. 
Ma már úgy vagyok vele, csak azért is. Januárban fogom eldönteni jövőre megpróbálom e a profi kategóriát. Ha kell várok, mivel nem akarok utolsóként végezni....
Most is végigültem egy napot a bemelegítőteremben és sokat tanultam. Van mit javítani a technikámon. 
Nagyon-nagyon örülök, hogy része lehettem ennek a vb-nek!!!

A vb első, második és harmadik napjának fotói - fb.
A vb eredménylistája.


Másnapra egy rendkívül kedvezményes jegyet foglaltam a neten Brémába. Úgy voltam vele még ha bukom is, akkor sem lenne gond, mivel nagyon olcsón sikerült hozzájutnom. Végül minden rendben és simán ment. 

Odakinn született egy szerintem vállalható - :) - vers tőlem.
Dobban a szív
Pattan a csípő
Csattan a láb
Repül a golyó
Emelkedik az ismétlésszám

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április

  És a 8. napon megteremtette a kettlebellt (Forrás: fb, Moses Dungca) Érdekes súlyzó az előtérben Lenti képekről azt írják   Elce Lipeckoj ...