2013. március 13., szerda

Szerda, kettlebell

Kedd:
Ezen a napon -okulva a múlt hétből- csak futottam, kb. 2 km-t. Az íjászat és lovaglás kimaradt.
Sajnos késő este vezetés közben -kuplungoláskor- nagyon éles fájdalom nyílalt a bal combomba. Még éjszaka kapott hengert.
Szerda:
Alapos SMR system és átmozgatás után nekiláttam a mai edzésnek. A fájdalom nem jelentkezett. 
Katonai nyomás:
2x24 kg: 2x3 ismétlés.
Húzódzkodás:
7 kg: 2x8 ismétlés. Itt és az előző gyakorlatnál is 3 percet pihentem a sorozatok között.
2x24 kg szakítás:
A mai nap lényege. Májusban 500 szakítást akarok végrehajtani dupla 24 kg-al. 
3x4 ismétlés. Az első 3 ismétlésre 10 s-ként került sor. A 4. ismétlésre a 3. követően 20 s-ra. A sorozatok között tetszőleges ideig pihentem -5 percnél nem lehetett több. Ez egy lehetséges taktika változat a kihívásra. Nagyon-nagyon sok múlik a jó beosztáson. 
Nyújtás.

Utólag:
Ma a metálozott testek oldal szerkesztőjének, tulajdonosának hála- Angelocska- elkészültek az interjú kérdések Denisovnak és Dedukhinának. Reméljük visszaírnak és akkor megszületik az első magyar nyelvű interjű napjaink legnagyobb girevoy sportolóival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...