2012. augusztus 29., szerda

2012 ötvenharmadik lovasíjász edzése, lovas baleset

...
Az első próba vágta 3. - 4. ugrásánál tartottunk amikor Gusztáv elkezdett bakolni. A 3. bakolásnál elpattant a hevedert rögzítő bőrszíj és nyergestől levágódtam. Időm nem volt eldobni az íjat, a nyílvesszőket és helyesen esni. Bal oldalamra vágódtam. Gusztáv rögtön elvágtázott. Én fölpattantam és félredobtam az íjat, nyílvesszőt -hagy jöjjenek a többiek. Még talán a nyerget is kitettem. Utána azonban elmeditáltam a világon. Nem kellett volna így felpattannom. Renáta hosszabb üldözés után megfogta a lovat és kikötötte -köszönöm. Ekkora felbattyogtam a nyergemmel. Letettem és irány az öltöző. Amikor kijöttem a lovászék előtt is le kellett tolnom a nadrágom. Majd kicsit szambáztam a csípőmmel. A medence bal oldali része és a combtő csont elég komolyan zúzódott -törés viszont nincs. Megjavítottam a nyerget -bálazsineggel, jó strapabíró- és mentem kb. 5 futamot. Jól ment! Minden irányba szép találataim voltak.
A baleset óta jó pár óra telt el. Most már biztos belső sérülés nem alakult ki.... 
(Kérlek ne írj kommentet, e mailt stb. ez ügyben. Megvagyok, nincs nagy baj. )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...