2012. június 20., szerda

Úszás, futás, kerékpározás, talajíjászat


Reggel kb. 2 km futás.
Kb 3 km kerékpározás
Időhiány miatt kb. 1,5 km úszás -45 hossz mell, 5 hossz hát.
Kb. 3 km kerékpározás.
Délután még jobb kezes talajíjászat lesz.

Úgy néz ki a tönkölybúza pehely nagyon bejött. Érezhető a különbség azon napok között amikor fogyasztottam és amikor nem. (Anno próbáltam a zabot is. Nem jött be, másrészt gyomorproblémát okozott.) Hétfőn 200 grammot fogyasztottam el belőle, natur joghurttal és gyümölcslével- 2 külön adag :). Elvileg 100 g tönkölybúza pehely 1409 kalóriát jelent. Szóval estére több, mint 3000 kalóriát vittem be? Ez elég hihetetlen.
Anno írtam a vitaminhiányra utaló tünetekről. Vitaking gyártó Mega 1 vitamin készítményét használtam. Pár napja fogyott el. Bejött. A tünetek elmúltak.

Nagyon várom a pénteki kettlebell edzést. Az alapot hajtom végre, kis módosítással. Miután adott létrafokkal végeztem, a jobb kéz után, húzódzkodni fogok. 1. létrafok után 3-at, 2. létraf. után 6-ot, 3. létrafok. u. 9-et. Itt idővel 10 kg-al fogok húzódzkodni. Mihelyst erősebb leszek a létrákat megállás nélkül szeretném végrehajtani, egy oldalra!

2 megjegyzés:

  1. Attila! 100g tönkölybúza pehely nem 1409 kalória, hanem 1409 kJ, ami 336 kCal. A 3 ezer kalóriához meg kellene enned több, mint 80 dekát. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nah azért. Már kezdtem megijedni, hogy egy fúziós atomerőmű van a gyomrom helyén.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...