2012. március 2., péntek

WKC teszt első próba

Tegnap pár percbe beletelt mire találtam a tanyán vágtára alkalmas részt. 
Arra jutottam továbbra is a vágtát ki fogom állni. De -ez majd igazából lovasíjászat közben dől el- hosszabb kengyelt fogok használni lövöldözés közben. Akiket ismerek és szintén kiállják a vágtát, rövid kengyelt használnak. Nekem viszont ez nem elég stabil. Anno ügetésben is azért kezdtem leülni mert az állással túl magasra került a súlypontom, nem tudtam úgy átölelni a lovat és könnyebb volt kibillenni.

Délelőtt leadtam a szakdolgozatot-pótoltam a hiányosságot. Most már tényleg egyenesben vagyok. Májusban lesz a szakdoga védés és június elején az államvizsga. (Ennek örömére fel is újították a fősuli központi épületét. Haha....)

Délután megpróbáltam a WKC tesztet. Végig 24 kg-ot használtam.
Clean: 84 ismétlés Könnyű volt. Következőnek itt lehet 32 kg lesz.
Long cycle press: 36 ismétlés Itt következőnek 16 kg-ot kell használnom. Sok energiát elvitt ami később meglátszott.
Jerk: 52 ismétlés. Úgy volt megnyomom és maxra törekszek. Sajnos az előző gyakorlat éreztette a hatását. Következőnek itt marad a 24 kg.
1/2 snatch: 48 ismétlés. Ez nem sikerült úgy, mint gondoltam. Itt következőnek szintén a 24 kg-ot fogom használni.
Push press: 38 ismétlés. Meglepően jól ment. Következőnek itt is marad a 24 kg.
Első próbának nem volt ez rossz. Összesen 774 pont, amivel az átlagos kategóriában vagyok.
Valamint következőnek arra fogok törekedni egy percet egy kézzel dolgozzak végig. A másik kéz csak a következő percben fog jönni. A push pressnél ezt használtam.
A bőr pedig nem jött le a kezemről. :) (Igen bőven használtam magnéziát.)

Zene keresgélés közben találkoztam a "Vanília Ninja" csapattal. Egész jó muzsika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...