2012. január 19., csütörtök

Sör

Biztos azt fogod mondani előző bejegyzésben nem ezt ígértem. Viszont a régi viccel válaszolva, ha a betűket kicseréled akkor kijön a "csodafegyver" szava, ez pedig a sör.
Épp a hosszú távú terhelés közbeni étkezésről kerestem anyagot. Így jutottam el a magyar ironman oldal tudomány rovatába. Jelen írásomban Kindl Gábor: Az ironman kihívásai című prezentációjának 29 diájára hivatkozok.
Magas víztartalom, kiváló vízminőség.
Izotóniás illetve enyhén hipotóniás.
Az energiatartalom 60 % szénhidrátból származik.
Könnyen lebontható, ugyanakkor lassan felszívódó -összetett- szénhidrátot tartalmaz mint például dextrózt.
A víz/energia aránya optimális.
Tartalmaz kis mennyiségben fehérjét, valamint esszenciális aminósavakat.
Gazdag K+, Mg+ valamint nyomelemekben.
Zsír és koleszterinmentes.
Tartalmazza valamennyi B-vitamint.
Természetes, kemikáliáktól mentes nyersanyagokból készül (IV. Vilmos, bajor herceg 1516-os tisztasági rendelete)  (Megjegyzés tőlem: Ezt tudja minden sörgyártó, hogy ha nem akkor jön Vilmos?:))
Az orvostriatlon versenyek kedvenc frissítője.
Ezért hívja Kindl az alkoholmentes sört csodafegyvernek.

Ami jómagam kiemelnék az a keserű íz. Cukorbetegeknek gyakran ajánlják keserű termék fogyasztását. Például keserű dinnye kivonatot.
Természetesen futottam vele pár kört -edzés után fogyasztottam- és azt kell mondanom tényleg jótékony  hatású. Azért a teát nálam nem fogja kiütni az első helyről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...